Szállítási és visszaküldési információk

Szállítási és visszaküldési információk - sparklemonde.com


Milyen szállítási megoldások közül tudok választani és mi a költségük?

Magyarországon minden megrendelést ingyenesen szállítunk ki. Termékeinket Magyarországon minden esetben a GLS futárszolgálata szállítja házhoz. Ha Magyarországra rendelsz, választhatod azt az opciót is, hogy GLS csomagpontra kéred a termékeid, ehhez annyit kell tenned, hogy a GLS-től kapott csomagszámmal belépsz a GLS által küldött szállítási információkat tartalmazó e-mailben megjelölt oldalra és módosítod a szállítási címet.

Kérheted a rendelésedet személyes átvétellel is az üzletünkbe - 1024 Budapest, Lövőház u. 29.

 

Szállítotok külföldre is?

Igen szállítunk külföldre is. Az Európai Unió más tagállamaiba is kiszállítjuk a megrendelt termékeket. Amennyiben külföldre kéred a csomagod, úgy a kiszállítás 4-6 munkanapot vesz igénybe. A külföldi kiszállítás költsége bruttó 50 000 forint alatt bruttó 3 000 forint, míg e fölött az összeg fölött ingyenes.

Mennyi idő alatt kapom meg a megrendelt termékeket?

A rendeléseinket raktárkészletünkből teljesítjük, így a rendelésedet követő 2-3 munkanapon belül igyekszünk mindent kiszállítani Magyarország területén belül.

Az Európai Unió területén belüli kiszállítást 4-6 munkanapon belül tudjuk teljesíteni.

Visszaküldési információk


Meddig tudom kicserélni a nálatok vásárolt terméket vagy visszakérni az árát?

A megrendelés kézhezvétele után 30 nap áll rendelkezésedre, hogy ha valamilyen okból nem felel meg a termék számodra (pl. nem nyerte el a tetszésedet vagy nem megfelelő a mérete), akkor azt jelezd felénk és a terméket visszajuttasd hozzánk. Miután a sértetlen állapotban lévő termék visszaérkezett hozzánk, mi igény szerint kicseréljük és újat küldünk  helyette vagy visszatérítjük az árát.

Hogyan működik az ingyenes visszaküldés?

Ha bármilyen okból vissza szeretnéd küldeni a megvásárolt termékedet, akkor kérjük, hogy a spark@spark-le-monde.com email címen jelezd felénk a visszaküldésre az igényedet és mi díjmentesen futárt küldünk hozzád, aki visszaszállítja hozzánk a csomagodat. Kérjük, hogy az e-mailben az alábbi információkat add meg:

  • Neved
  • Rendelésed száma
  • Melyik terméket szeretnéd visszaküldeni
  • Mi a csomag pontos felvételi címe
  • Telefonszámod
  • Email címed
  • Kérjük, amennyiben módodban áll, írd meg nekünk azt is, hogy miért szeretnéd visszaküldeni az adott terméket. Fontos számunkra a vásárlóink véleménye és igyekszünk minden visszajelzés alapján javítani a szolgáltatásainkat.
  • Amennyiben utánvéttel fizettél, úgy kérjük, hogy a bankszámla számodat is add meg, hogy át tudjuk neked utalni a visszaküldött termék árát.

A leveled alapján a GLS futárszolgálat fogja a csomagodat felvenni és visszaszállítani hozzánk a következő 2 munkanapon belül. A csomagot nem kell, hogy megcímezd, mert a futár fogja vinni rá a címkét, amely alapján be tudják azonosítani a csomagodat.

Miután megkaptuk a visszaküldött csomagot, ellenőrizzük a termék állapotát és amennyiben az megfelelő, visszatérítjük az árát vagy cseréljük.

Természetesen, akár a boltunkba is be tudod hozni a terméket, amit vissza szeretnél cserélni.

Minden visszaküldött terméknek meg kell felelnie az alábbi feltételeknek:

Terméket csak akkor tudsz visszaküldeni, ha az még nem volt hordva, nem sérült, vagy használt, minden címke sértetlenül rajta van és az eredeti csomagolásában van minden tartozékával együtt.

Minden terméket az eredeti csomagolásában/dobozában és védőzacskójában (ahol ezt a csomag tartalmazta) kell visszaküldened. Javasoljuk, hogy abban a dobozban juttasd vissza, amelyben mi kiküldtük, hogy a termék megfelelően védve legyen.

Kérjük, hogy nagyon óvatosan, lehetőleg szőnyegen próbáld fel a megrendelt cipődet, hogy ne sérüljön sem a talpa, sem a külseje, illetve a doboza is sértetlen maradjon.

Fehérnemű, fürdőruha, vagy harisnya esetén kizárólag akkor tudod visszaküldeni a megvásárolt terméket, ha a higiéniai védőfólia érintetlen és a termék csomagolása is sértetlen.

Kérjük, hogy a fehérneműt és a fürdőruhát kizárólag a saját fehérneműdre próbáld föl! Nem tudjuk elfogadni olyan termék visszaküldését, amely már hordva volt, vagy szennyezett.

Ékszer visszaküldését csak úgy tudjuk elfogadni, ha pontosan olyan állapotban érkezik vissza, ahogyan azt megkaptad a dobozával és - amennyiben volt a csomagolásban - a mellékelt dokumentummal együtt.

Kihez fordulhatok a problémámmal?

Amennyiben bármilyen kérdésed van, vagy problémád merül fel szolgáltatásunkkal kapcsolatban, kérlek jelezd nekünk a spark@spark-le-monde.com e-mail címen. Ha bármilyen további kérdésed merülne fel, nyugodtan írj nekünk, vagy nézd meg a gyakran ismételt kérdéseink gyűjteményét is IDE kattintva.