Gyakran ismételt kérdések

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK - sparklemonde.com

Van boltotok is, vagy csak online tudok vásárolni?

Megnyitottuk első boltunkat, melyet Budapest szívében a II. kerület Lövőház utca 29. alatt találsz meg. Gyere és nézz be hozzánk! Nyitvatartásért katt ide.

Van lehetőség személyes átvételre?

Sajnos nincs rá lehetőség. Minden online megrendelést futárszolgálattal szállítunk ki.


Milyen fizetési lehetőségeim vannak?

Oldalunkon lehetőséged van fizetni bankkártyával a Stripe biztonságos online fizetési megoldását használva. Elfogadott bankkártyák: Visa, Mastercard, American Express, Maestro. Akár ApplePay--el is tudsz fizetni.

Lehetőséged van a PayPal rendszerén keresztül is kifizetni a megrendelésedet.

Ha nem szeretnél online fizetni, akkor Magyarországon belüli kiszállítás esetén lehetőséged van az utánvétes szállítási opciót választani, így a rendelésed átvételekor a futárnak tudod majd kifizetni a rendelésed összértékét készpénzben vagy bankkártyával. 

Válaszd a Neked legkényelmesebb megoldást, nem számítunk fel külön díjat sem az online bankkártyás fizetés, sem pedig az utánvétes fizetési lehetőség esetén sem.

Magyarországon melyik futárszolgálat szállítja ki a megrendelésemet?

Minden megrendelést a GLS szállít házhoz a lehető legrövidebb időn belül.

Milyen pénznemben történik a fizetés?

Forintban történik a fizetés a feltüntetett bruttó forint árak alapján. Az oldalunkon lehetőséged van árfolyamváltóval az EUR, USD és GBP árakat is megtekinteni, és akár ezen pénznemekben is fizetni. 

Mennyi idő alatt kapom meg a megrendelt termékeket?

Rendeléseinket raktárkészletünkből teljesítjük, így a rendelésedet követő 1-3 munkanapon belül igyekszünk mindent kiszállítani Magyarország területén belül.

Az Európai Unió területén belüli kiszállítást 4-6 munkanapon belül tudjuk teljesíteni. 

Hogyan tudom kicserélni az oldalon vásárolt terméket vagy visszakérni az árát?

A megrendelés kézhezvétele után 14 nap áll rendelkezésedre a termékek visszaküldésére. Amennyiben a termék valamiért nem felel meg számodra és állapota sértetlen, akkor igény szerint kicseréljük vagy visszatérítjük az árát. Ilyen esetben a visszaküldést teljesen ingyenesen megszervezzük számodra. Ezzel kapcsolatban pontos részleteket a szállítás és visszaküldés menüpontban találsz. De akár vissza is hozhatod a terméket a boltunkba - 1024 Budapest, Lövőház u. 29 - és ott is ki tudjuk cserélni neked.

Ha nem megfelelő, akkor fehérneműt, vagy fürdőruhát is vissza tudok küldeni?

Igen, amennyiben nem megfelelő a méret, vagy a termék nem nyerte el a tetszésedet, fehérneműt és fürdőruhát is vissza tudsz nekünk küldeni, de csak az alábbi feltételek teljesülése estén:

  • ha a fehérnemű visszaérkezésekor a benne lévő higiéniás védőeszköz érintetlen, a csomagolás nincs megrongálva és a címkék sem kerültek eltávolításra.

Fehérneműt és fürdőruhát kizárólag a saját fehérneműdre szabad felpróbálnod! Nem tudjuk a terméket cserélni, sem vételárát visszatéríteni abban az esetben, ha látható, hogy már használva, vagy hordva volt.

Részletes visszaküldési szabályokért kérjük, hogy olvasd át a szállítási és visszaküldési feltételeket.

Annak érdekében, hogy ékszered a lehető legtovább megőrizze ragyogását, kérjük, hogy ügyelj a következőkre: 

Figyelj rá, hogy ne érintkezzen se nedvességgel, se olyan anyagokkal, amelyek károsíthatják a felületét. Ilyen anyagok például (de nem kizárólagosan) a kozmetikumok, parfümök, dezodorok, a tisztító- és fertőtlenítőszerek, a klór, a sós és termálvíz és a verejték. Javasoljuk, hogy kerüld az ékszerviselést zuhanyzás, sportolás és alvás közben. Amikor épp nem hordod ékszered, tárold légmentesen zárt, száraz helyen, lehetőleg eredeti dobozában vagy csomagolásában. Ápolásra, tisztításra puha, lehetőleg mikroszálas kendőt használj, amellyel óvatos, törlő mozdulatokkal, nem dörzsölve tisztítsd ékszered. Amennyiben ezek a feltételek nem teljesülnek, úgy a nem rendeltetésszerű használat miatt keletkezett hibákra szavatosságot nem tudunk vállalni. Továbbá, nem vonatkozik a garancia a termék normális viselés melletti karcolódására, kopására, sérülésére
sem.

Hogyan kapom vissza a termék árát visszaküldés esetén?

Ha a termék a visszaküldési feltételeink szerint megfelelően megérkezett hozzánk (akár futárszolgálattal, akár személyesen hoztad be hozzánk az üzletünkbe), akkor a választott fizetési módoddal megegyező formában visszatérítjük a termék vételárát a visszaérkezéstől számított 8 munkanapon belül. Azaz, ha bankkártyával fizettél a weboldalon, akkor visszakapod a bankkártyádra a vételárat, ha pedig PayPal-on keresztül fizettél, akkor a PayPal rendszerén keresztül térítjük vissza az összeget. Amennyiben utánvéttel rendeltél, akkor kérjük, hogy a visszaküldött csomagban vagy a spark@spark-le-monde.com címre e-mailben küldd meg nekünk a bankszámla számod, hogy át tudjuk utalni számodra a visszatérítendő összeget.

Milyen fizetési lehetőségeim vannak, ha külföldre rendelek?

Amennyiben nem magyarországi szállítási címet adsz meg, akkor, vagy az oldalunkon bankártyávl, vagy PayPal-on keresztül történő fizetést tudunk elfogadni, utánvételre nincs lehetőség.

Szükségem van regisztrációra, hogy rendeljek?

Nem, nincs szükséged regisztrációra. Az e-mail címed, neved, telefonszámod és szállítási címed megadásával regisztráció nélkül is tudsz rendelést leadni. 

Hogyan kapok számlát a rendelésemről?

Minden rendelésről elektronikus számlát állítunk ki, amelyet e-mailben küldünk el számodra, így kérünk, hogy a csomagodban ne keress számlát. A számlát a rendeléskor megadott adatok alapján állítjuk ki és a megadott e-mail címedre küldjük el.

Kihez fordulhatok a problémámmal?

Amennyiben bármilyen kérdésed van, vagy problémád merül fel szolgáltatásunkkal kapcsolatban, azt kérlek jelezd nekünk a spark@spark-le-monde.com e-mail címen. További szállítási és visszaküldési információkért kérjük, hogy kattints IDE.


HU
HU