Gyakran ismételt kérdések

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK - sparklemonde.com

Van boltotok is, vagy csak online tudok vásárolni?

Megnyitottuk első boltunkat, melyet Budapest szívében a II. kerület Lövőház utca 29. alatt találsz meg. Gyere és nézz be hozzánk! Nyitvatartásért katt ide.

Van lehetőség személyes átvételre?

Természetesen van. Ha rendeléskor a személyes átvételt választod, akkor akár már aznap, de legkésőbb 2 nappal később biztosan át tudod venni a megrendelt termékeidet. Külön emailben fogunk értesíteni, hogy mikortól tudod átvenni a rendelésedet.

Tudok a személyes átvételkor is fizetni?

Igen tudsz. Akár készpénzzel, akár bankkártyával. Sőt, akár még fel is próbálhatod amit vettél, hogy biztosan jó-e.

Milyen fizetési lehetőségeim vannak?

Oldalunkon lehetőséged van fizetni bankkártyával a SimplePay biztonságos online fizetési megoldását választva. Elfogadott bankkártyák: Visa, Mastercard, American Express, Maestro.

Emellett lehetőséged van a PayPal rendszerén keresztül is kifizetni a megrendelésedet.

Ha nem szeretnél online fizetni, akkor Magyarországon belüli kiszállítás esetén lehetőséged van az utánvétes szállítási opciót választani, így a rendelésed átvételekor a futárnak tudod majd kifizetni a rendelésed összértékét készpénzben vagy bankkártyával. De, ha a boltunkban szeretnéd átvenni a termékeidet, akkor van lehetőséged az átvételkor is fizetni akár készpénzzel, akár

Válaszd a Neked legkényelmesebb megoldást, nem számítunk fel külön díjat sem az online bankkártyás fizetés, sem pedig az utánvétes fizetési lehetőség esetén sem.

Milyen pénznemben történik a fizetés?

Alapvetően forintban történik a fizetés a feltüntetett bruttó forint árak alapján. Az oldalunkon lehetőséged van árfolyamváltóval az EUR, USD és GBP árakat is megtekinteni, és akár ezen pénznemekben is fizetni. 

Mennyi idő alatt kapom meg a megrendelt termékeket?

Rendeléseinket raktárkészletünkből teljesítjük, így a rendelésedet követő 1-3 munkanapon belül igyekszünk mindent kiszállítani Magyarország területén belül.

Az Európai Unió területén belüli kiszállítást 4-6 munkanapon belül tudjuk teljesíteni. 

Hogyan tudom kicserélni az oldalon vásárolt terméket vagy visszakérni az árát?

A megrendelés kézhezvétele után 30 nap áll rendelkezésedre a termékek visszaküldésére. Amennyiben a termék valamiért nem felel meg számodra és állapota sértetlen, akkor igény szerint kicseréljük vagy visszatérítjük az árát. Ilyen esetben a visszaküldést teljesen ingyenesen megszervezzük számodra. Ezzel kapcsolatban pontos részleteket a szállítás és visszaküldés menüpontban találsz. De akár vissza is hozhatod a terméket a boltunkba - 1024 Budapest, Lövőház u. 29 - és ott is ki tudjuk cserélni neked.

Ha nem megfelelő, akkor fehérneműt, vagy fürdőruhát is vissza tudok küldeni?

Igen, amennyiben nem megfelelő a méret, vagy a termék nem nyerte el a tetszésedet, fehérneműt és fürdőruhát is vissza tudsz nekünk küldeni, de csak az alábbi feltételek teljesülése estén:

  • ha a fehérnemű visszaérkezésekor a benne lévő higiéniás védőeszköz érintetlen, a csomagolás nincs megrongálva és a címkék sem kerültek eltávolításra.

Fehérneműt és fürdőruhát kizárólag a saját fehérneműdre szabad felpróbálnod! Nem tudjuk a terméket cserélni, sem vételárát visszatéríteni abban az esetben, ha látható, hogy már használva, vagy hordva volt.

Részletes visszaküldési szabályokért kérjük, hogy olvasd át a szállítási és visszaküldési feltételeket.

Hogyan kapom vissza a termék árát visszaküldés esetén?

Ha a termék a visszaküldési feltételeink szerint megfelelően megérkezett hozzánk, akkor a választott fizetési módoddal megegyező formában visszatérítjük a termék vételárát a visszaérkezéstől számított 8 munkanapon belül. Azaz, ha bankkártyával fizettél a weboldalon, akkor visszakapod a bankkártyádra a vételárat, ha pedig PayPal-on keresztül fizettél, akkor a PayPal rendszerén keresztül térítjük vissza az összeget. Amennyiben utánvéttel rendeltél, akkor kérjük, hogy a visszaküldött csomagban vagy a spark@spark-le-monde.com címre e-mailben küldd meg nekünk a bankszámla számod, hogy át tudjuk utalni számodra a visszatérítendő összeget.

Milyen fizetési lehetőségeim vannak, ha külföldre rendelek?

Amennyiben nem magyarországi szállítási címet adsz meg, akkor kizárólag PayPal-on keresztül történő fizetést tudunk elfogadni, utánvételre nincs lehetőség.

Szükségem van regisztrációra, hogy rendeljek?

Nem, nincs szükséged regisztrációra. Az e-mail címed, neved, telefonszámod és szállítási címed megadásával regisztráció nélkül is tudsz rendelést leadni. 

Hogyan kapok számlát a rendelésemről?

Minden rendelésről elektronikus számlát állítunk ki, amelyet e-mailben küldünk el számodra, így kérünk, hogy a csomagodban ne keress számlát. A számlát a rendeléskor megadott adatok alapján állítjuk ki és a megadott e-mail címedre küldjük el.

Kihez fordulhatok a problémámmal?

Amennyiben bármilyen kérdésed van, vagy problémád merül fel szolgáltatásunkkal kapcsolatban, azt kérlek jelezd nekünk a spark@spark-le-monde.com e-mail címen. További szállítási és visszaküldési információkért kérjük, hogy kattints IDE.