Az MM6 X Salomon XT-4 egy jellegzetes színösszeállításban, valódi gorpcore vonalakkal érkezik, ami azt a benyomást kelti, hogy akár az Everest csúcsát is meg tudnád mászni benne.... Vagy talán mégsem? Az „ mule ” formátumnak hála a vörös szőnyegre vagy egy elegáns sétára sokkal inkább kívánkozik ez az egyedi lábbeli,>
Az MM6 X Salomon XT-4 egy jellegzetes színösszeállításban, valódi gorpcore vonalakkal érkezik, ami azt a benyomást kelti, hogy akár az Everest csúcsát is meg tudnád mászni benne.... Vagy talán mégsem? Az „ mule ” formátumnak hála a vörös szőnyegre vagy egy elegáns sétára sokkal inkább kívánkozik ez az egyedi lábbeli,>
A Maison Margiela (korábban Maison Martin Margiela) márka az avantgárd divat 21. századi jelképe, amelyet a látnoki képességű belga tervező, Martin Margiela, és partnere, Jenny Meirens alapított 1988-ban. A vállalkozás egy párizsi lakásból indult útjára a világhírnév felé, és hamar megkülönböztette magát minimalista, mégis forradalmi kreációival. Margiela távozása 2009-ben mérföldkő volt a márka életében, de az alapító innovatív szellemisége tovább tudott élni az új kollektíva irányítása mellett is. Ezt követően, egy kulcsfontosságú pillanatban John Galliano vállalta a kreatív igazgatói szerepet, ezzel pedig a márka új szintre emelkedett nemzetközi befolyásának tekintetében. A mai Maison Margiela leginkább a dekonstruktivista filozófiájáról ismert, amellyel folyamatosan tágítja a divat határait. A márka eddigi csúcspontját John Galliano SS24 couture kollekciójának bemutatójával érte el. A lenyűgöző show, amely művészien vegyítette az innovatív technikákat a sötét Párizsi éjszakából merített vízióval, bebetonozta a Maison Margiela pozícióját a divattörténelem legnagyobb nevei közé.