A kosarad üres
Az édesanya és két lánya által alapított, kis családi vállalkozás különleges termékei mára ismertekké és kedveltekké váltak. Ez még nem is lenne olyan egyedi történet a divat világában, hiszen a nagy divatházak jelentős része is helyi, családi kézműves műhelyekből nőtte ki magát. Az Aranaznak azonban nem csak üzleti sikerei figyelemre méltóak, hanem a márka alapítása óta töretlen elkötelezettsége a fenntarthatóság és a közösségek támogatása iránt.
Minden egyes Aranaz táska kézzel, kizárólag helyi forrásokból beszerzett, természetes anyagok felhasználásával készül kézműves Fülöp-szigeteki műhelyekben, ezzel immár 20 éve megélhetést biztosít a helyi művészeknek. Becky, az édesanya, Amina, az idősebb lánytestvér és Rosanna, a család legfiatalabb tagja missziójukként tekintenek a helyi kézműves szokások és technikák megőrzésére, melyet innovatív designnal kombinálnak. Az érintetlen vadon ihlette, egzotikus motívumok és a helyi természetben megtalálható anyagok, mint például a hínár és a rafia izgalmas fúziója emeli ki ezeket a darabokat a többi „szalmatáska” közül és teszi az Aranazt világszinten releváns márkává. sokat, az elegáns, nőies minták nem csak a strandon, hanem bármilyen eseményen stílusos megjelenést kölcsönöznek a táskák viselőinek.
A brand sikere miatti növekedéssel járó fokozott munkaterhelés figyelemre méltó, hogy Amina a kulturális értékek megőrzése melletti elköteleződésen felül még tovább ment a társadalmi felelősségvállalásban: egykori iskolatársával, Loralee Baron-Soonggal 2007-ben közösen létrehozták a School of Fashion and the Artsot, mely az első divatos Fülöp-sziget szakosodott felsőoktatási. Ez által Amina lehetőséget biztosít számos fiatalnak, hogy ezen a területen képezhessék magukat, hogy jóval magasabb költségekkel járó külföldi tanulmányokat kelljen díjak. , Rajo Laurel designerrel társulva hatalmas szerepet vállal a Rags2Riches (R2R) nevű szociális vállalkozás elindításában, amelynek keretein belül Quezon City egyik legszegényebb közösségében, Payatasban nőknek biztosítanak még egyet. A több mint 250 embert foglalkoztat, köztük rengeteg fiatal anyukát, akik számára a család lehetővé teszi, hogy otthonról gondozásuk mellett folytassák kézműves mesterségüket.
Összefoglalva, az Aranaz márkát nem csak a csodálatos designer táskái miatt imádjuk, hanem a cég környezettudatosságáért és nagyértékű társadalmi felelősségvállalásáért is.
Képek forrása: instagram.com/aranaz_dxb